vrijdag 26 februari 2010

Antwerpen - Ramen RVA stukgesmeten

"Beste,
Naar ik vermoed zou het volgende u wel eens kunnen boeien:
Al verscheidene malen zijn de ramen van de RVA in Antwerpen ingesmeten. Het begon in
2009 met het aanbrengen van een graffiti op de gevel van de RVA die een duidelijke
boodschap bevatte, namelijk: "WARNING". Enkele dagen later werd reeds een eerste
raam ingesmeten.
Gisteren moest ik op de RVA zijn om mijn vaderschapsverlof aan te vragen. tot mijn
grote verbazing merkte ik op dat er een tiental (dit is een schatting, ik heb ze
niet geteld) ramen in de Lentestraat aan diggelen waren gesmeten (waar de ingang
van de RVA gelegen is). De vrouw die mijn aanvraag in ontvangst nam meldde mij dat
men nu rolluiken zal laten plaatsen.
ik heb hier niets van in de gedrukte media gevonden, het net heb ik niet doorzocht.
Uiteraard kan ik deze daden niet goedkeuren."

Overgenomen uit een mail ontvangen op rookenas@no-log.org op 16 februari 2010