maandag 23 januari 2012

Brussel - Auto en bestelwagen van bouwondernemer in brand gestoken


In de Kernstraat in de buurt van de Naamsepoort hebben onbekenden in de nacht van vrijdag op zaterdag twee auto's en een bestelwagen in brand gestoken. Twee van de drie voertuigen zijn van een bouwondernemer.

Het is niet de eerste keer dat de wagens van bouwondernemer Francesco in brand gestoken worden. "Ik werd vanochtend verwittigd door de politie. Volgens mij is het geen toeval meer want het is niet de eerste keer dat ik dit meemaak."

De straat staat onder camerabewaking maar van de daders ontbreekt momenteel elk spoor. Ook Francesco heeft geen idee wie achter de brandstichting zit. "Ik heb echt geen flauw benul wie dit gedaan kan hebben. Ik doe niemand kwaad en verdien mijn kost op een eerlijke manier."

15/01/2012
http://www.brusselnieuws.be/artikel/auto-en-bestelwagen-van-bouwondernemer-brand-gestoken