zaterdag 19 juli 2008

Deerlijk - Huis Vlaams Belang voorzitter aangepakt

DEERLIJK - Voor de derde maal in een paar weken tijd brachten onbekenden schade toe aan eigendom van Luk Schelfhout, provincie- en gemeenteraadslid voor Vlaams Belang. 'Nabij mijn woning in de Kerkstraat werd eerst een klein bord vernield en in de tuin van een buurman geworpen. Ik plaatste een groter bord. Vorig weekend werd mijn leeuwenvlag gestolen en de vlaggenmast lag op straat. Donderdagochtend zag ik dat het groot bord met een spuitbus bewerkt was. Zijn dit de verdraagzame mensen in onze samenleving', zegt een boze Luk Schelfhout. 'Ik zal dit bord laten staan, dien klacht in en plaats naast het besmeurde bord een slogan voor deze verdraagzame medeburgers.

18.07.2008
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=4S1UEB06_1